20 Nisan 2009 Pazartesi

Seksi Fotoğrafları İçin Tıklayınız!

Bu blogda yazdığım ilk şeylerle bugün yazdıklarım arasında dağlar kadar fark var. Bütün Tuna Kiremitleri kaybettim içimdeki. Blog yazmaya başlarken günlük şeklinde yazmam diyordum. Ama sıkıldım blogun ilk tarzından. İçimden ne yazmak ne okumak geliyor o tip şeyleri. Merak edenler sağ taraftaki blog arşivinden o çok edebi? yazıları da okuyup hüzne boğulabilirler. Zira geldiğimiz noktada can simidi ihtiyacımız yoktur. Sen bilirsin yani sevgili arkadaşım. ''Dostum caps yok mu'' dersen de yok maalesef. Sen araştır bul.

Blogun hal ve tavrının değişmesinin bir sebebi de bu zamana kadar hiç günlük tutan bir kişi olamadım. Bu tam olarak öyle olmasa da ona yakın hissi veriyor bana. İleride açıp okurum kimbilir. Kalsın burda. Evet evet.

Benim canhıraş aramalarım sonucunda başlayan bir arkadaşlığımız var Bern ile. Geçtiğimiz postların birinin öznesidir hatta kendisi. O bunu bilmez o ayrı. Neyse haftasonu kendisi ile denizi seyredip çilekli votka içtik. Ben parfüm de sıktım ona çilekli hem de. Ben votkayı içmekten çok kokladım ama. Çilekli her şey birbirinin aynısı kokuyor. Bu söylediğim her şeyin içine çilekli prezervatifi de koyuyorum. Afrodizyak.

Galiba bu haftasonu Olympos'da olacağı(m)(z). Tez bitmeden tatile çıkıyorum işte. Lige havlu atmış takım tadındayım şu aralar. Haftaya geçer. Geçmezse geçirirler zaten bir şekilde o yüzden rahatım.

Koridorda Air-Wick dalgasından var. 30 dakikada 1 üfleyen şey nasıl olur da her defasında ben yanındayken üfleyebilir ya. Şaka gibi. Yalçın fotoseli mi var acaba? Kendisinin kokusundan hazzetmediğimi bildiği için böyle davranıyor olsa gerek. Yo hayır can sıkıntısından eşyalara derin anlamlar ve kişilikler yükleme gibi bir cinslik yapmadım. Bu içimde kanayan bir yaraydı paylaşmak istedim yalnızca.

Her şeyi bilen kadın'ı gördüm sabah sabah ürktüm. Hakikaten biliyor yahu. Dürüst olup doğru şıklarla yönlendirirseniz tabi. Tıkla bakalım buraya.

Başlığa aldanıp gelen arkadaşlar içinse ne desem bilemedim :)

Yal...

8 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Ben başlığa değil, size aldırıp geldimdi :)
Bern'le diyaloglarınız malum :)Onun belirtili nesne olduğunu biz biliyoruz da Bern neden bilmiyormuş, anlayışsız kaldım.
O air wick denen muhteşem aygıt gece misafir kaldığım kardeşimin evinin tuvaletinde korkudan yerimden hoplatmıştı beni.Gecenin bir yarısı karanlık bir tuvalette, Hey Allahım :)hep beni mi bulur :P
Bloğunuzdan, tarzınızdan hoşlanıyorum.
Tatil için iyi bir tarih, güneş ışınlarının daha az dik olduğu bu mevsim tam tatil mevsimidir kendimce..
Gidin ve çabuk dönün.
Sizsiz komayın bizi :)

sizofren peri dedi ki...

bende günlük tutmalıydınnn :P ama erkekler pek tutmaz dımı :) ayy ben tutardı lısede orta okulda falan annem bulur okurdu sınır olurdum. sakladıgım yerde yastıgım altı akla ılk gelen yerdı ahah :) çocukluk demekteyim :)

arada acıp okuyorum neler neler yapmışım ama yaaaa güzel oluyor o duygu :)

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Gülen Hanım sizi görmek ne güzel :) Teşekkür ediyorum her zamanki gibi ince yorumlarınız için.

Benim birkaç post önce fotoğraflarımın olduğu arkadaşım Ceyda'dır. Bern değildir :) Onu düzelteyim.

Air Wick geceleri beni de korkutuyor. Evin içinde birileri dolaşıyormuş hissine kapılıyorum.

Çabuk dönmeliyim tatilden okul kritik bir durumda. Haftasonu için gideceğim sadece:)

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Şizofren Peri: Ben geç başlamış sayıyorum işte kendimi. Ama gelecekten umut doluyum, güzel günlerimin çoğunu yaşamamış kabul ediyorum. Neye dayanarak bu fikre kapıldım ona cevap veremiciiiim :p Mutlaka yazmak gerek ama. Bir dönem üç dört gün kadar yazmaya çalışmış sonra da sıkılmıştım. Eve o kadar yorgun geliyordum ki, yemekten sonra hemen uyurdum ya. Yazmaya mecalim kalmazdı.

Sen erken başlayıp doğrusunu yapmışsın. Ufacık kilitli olanları vardı onlardan alsaydık kimse okuyamazdı. O kilitlerden vardı bende bak hehe. Çocukluk işte gerçekten :)

sizofren peri dedi ki...

kilitli almak aklıma bile gelmedii. valla şidmiye kadar aklıma gelmedi itiraf edeyim. heo derdim annem okuyordu yaa offf. diye ama kilitli alsaydım keşke demedim hiç ahah. saflıgım tutuyo bazen aşırı derecede ahah :P şaşkınım kendime :)

Gülen Tezer dedi ki...

Genç kalem Yalçın; asi-yeah'ı Bern olarak mı algılamışım ne; bir karışıklık olmuş.Feci bozuldum :/
Yansın,yasaklansın,kaybolsun başlığındaki yasaklansın kategorisine sevgili kayınvalidemi eklemek istiyorum izninle :D

Adsız dedi ki...

aaa o Air Wick seysi bizde var. Evin girisinde, yüksek bir ayakkabi dolabinin üstünde. Ne zaman merdivenden insem veya eve girsem basimdan asagi o igrenç sey kokusunu püskürür.

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Gülen Hanım: Daha da karıştı ya neyse :) Önemli değil ama sıkılmayın.Kapattık gitti hehe.

Ayrıca ekleyiniz efendim kim varsa sevmediğiniz :)