3 Nisan 2009 Cuma

Ben Göremedim Sen Söyle Yarın Var Mı?

Ondan bir haber ulaşacak
Elin ayağın dolaşacak
Bu ilanı aşk karşısında
Aklın fena karışacak.

Dünkü falımdır da yukarıdaki dörtlük. Başlık da Second - Hey'den.

Tempo almak adetim değildir pek. Ama Nisan sayısında harika, pırıl pırıl, gıcır, mis kokulu, kuşe kağıt böyle her sinemaseverde olması gereken cinsten koca bir ek vermişler. Okuduğun son cümle hislerimi anlatmakta hala yetersiz. Olsun alınca beni anlarsın.

Bu ayrı derginin tamamında ''Hayatınızı Değiştirecek 50 FİLM'' yer alıyor. Evet bu ay almalısınız TEMPO Dergisi'ni. Almayacaklar için listeyi bugün yarın eklerim buralara. İçeriğinden bahsedecek olursam azıcık; filmler hakkında bilgi, kareler ve unutulmaz replikler var. 50 filmin ancak yarısını izlemişim bu zamana kadar. İki aya kalmaz listeyi tamamlarım. Aksi halde kendimi sigaraya başlamış gibi kötü hissedeceğim.

Elbette ''şu da olmalıydı, ya bu filmin neresi hayatımı değiştirecek ki'' türünden yorumlara açık bir dergi olmuş. Her şeye rağmen tavsiye ediyorum. Fiyatı da 6 TL.

Bugün toplamda 20 kredilik vizelere girdim. Merak edenler için söylüyorum ki süperdi hepsi. Yarın sabah da sınavım var. Ama gidiyorum. Duramıyorum evde. Klasik cuma eğlencemize saatler var. Filtre kahve ve cheesecake'in önünde saygıyla eğildikten sonra karaokeeeee!

Hell Yeah.

2 yorum:

kim gölgesinden kaçabilir ki dedi ki...

Duramıyorum evde. Klasik cuma eğlencemize saatler var. Filtre kahve ve cheesecake'in önünde saygıyla eğildikten sonra karaokeeeee!
...........
amanın cheesecake.... happy :)

Sincell dedi ki...

Hey'i dinleyesim geldi ben bi dinliym özlemiş olabilirim.